Saori's Journal

Friday, November 10, 2006

Clouds in the Arno River

A new day starts with the sounds of bells, I walked all the way down to the Arno river in the morning. Here is the photo of the Arno, the flow is very gentle and clouds reflects beautifully in the water. Altough very cold in the morning, nice place for walk around in peace and quiet. The picturesque scenes are still in my mind after coming back to Tokyo. How I wish I could stay longer!!



2 Comments:

  • 一番の写真最高!!!
    奥行き間が凄い好き!
    僕もいつか行って見たいな~。
    写真を撮るのは面白いよね~。
    頑張って、たくさん、たくさん撮ってね。

    By Anonymous Anonymous, at 11:39 PM  

  • Dear Hernan,
    コメントどうもありがとう。私もこの写真とても気にいっているの。特に水に雲が反射しているところが好き。

    写真は朝の散歩時に取ったの。
    土手によじ登って撮ったので、一歩間違えたら川に転落してしまいそうでした(笑)

    イタリアはとても素敵なところ。
    是非訪れて見てね☆私は写真をこれからも頑張ります。ありがとう。

    By Blogger Saori, at 1:28 PM  

Post a Comment

<< Home